Известие

Collapse
No announcement yet.

загряване на колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • загряване на колата

    Колеги ,помогнете
    Колата ми е алфа ромео 155 туинспарк . От известно време колата загрява , намерих два пъти локва в купето , под шофьорската седалка . Охладителната течност буквално завира в казанчето .
    Можете ли да ми кажете от къде е причината .

  • #2
    Чудно ми е от къде ще дойда вода в купето.
    А за завирането на водата в наказанчето-виж си термостата, да не би да е запекъл и да върти само малкия кръг.


    Alfa 156 TS 2.0

    Comment


    • #3
      Въпросът е в неправилния раздел
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #4
        Краченото на парното ти е дало фира. И аз бях така. Намира се при педалите:
        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=22

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
          Въпросът е в неправилния раздел
          Защо така реши......
          Иначе колегата по горе подсказа кранче или радиаторче парно и ето ти охладителна течност в купето...
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            А това дали може да е било причинено поради причината, че колата не е била обезвъздушена добре


            155 2.5 V6
            Passat 2.5 TDI 180hp highline

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lulin racing Покажи съобщение
              А това дали може да е било причинено поради причината, че колата не е била обезвъздушена добре
              Това да не е Вартбург....дошло му е времето!
              Повишено налягане в охладителната система е лош признак за мотора!

              ---------- Post added at 13:39 ---------- Previous post was at 13:31 ----------

              Колегата трябва добре да си прегледа охладителната система.....
              Това, че му загрява и завира ...може да е от няколко неща:
              1. Загуба на течност( която вече е установил)
              2. Термостат
              3. Датчик за температура, който включва вентилатора
              4. Самият вентилатор(ако е дал фира)
              5. Капачка на разширителният съд(блокирал клапан)
              6.Водна помпа
              7. Гарнитура на главата...(кофти)
              ...и др. като запушен радиатор...
              Last edited by Бобби; d.m.y г., 16:42.
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #8
                И на мен днес ми загря, оставих я запалена замалко и точно за 10 мин. светна лампата 120 градуса... Може ли да е от това че маслото е много малко? И започна леко да почуква при боксера като давам повече обороти ?
                Alfa Romeo 146 1.6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kiky_7 Покажи съобщение
                  И на мен днес ми загря, оставих я запалена замалко и точно за 10 мин. светна лампата 120 градуса... Може ли да е от това че маслото е много малко? И започна леко да почуква при боксера като давам повече обороти ?
                  Твойта......май съвсем не е в ред....изобщо има ли охладителна течност....?
                  Погледни горният ми пост и си провери как стоят нещата...
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    Погледни горният ми пост и си провери как стоят нещата...
                    Може да го погледне, ама по-добре да отиде в правилния раздел, че наште "боксери" са малко по-различни...
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #11
                      Чудесно напрао... Ходих на майстор и ми казаха ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛА.
                      Alfa Romeo 146 1.6

                      Comment


                      • #12
                        С поглед я диагностицира, че е за основен ли?
                        Arena Coast Customs

                        Comment


                        • #13
                          Тая тема нещо на общи приказки взе да ми мяза ... метлата е наблизо ...
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • #14
                            В края на зимата идентичен случай с колата на приятел!!След чудене и помайване и наливане на добавки,един по-топъл ден свалихме таблото за да видим от къде тече в краката.НА входа на парното имаше гумен о-пръстен който се беше напукал!В следствие на което когато водата навлиза в радиаточето на парното увлича въздух!!!Колата му загряваше защото си правеше въздушна възглавница,вдигаше температура и изхвърляше водата при работеща перка на 2-ра степен при температура 7-8 градуса на въздуха!!!Има един момента точно на отваряне на термостата когато се загаси мотора от изравняването на темепратурата и налягането протичаше за около минута тънка струя антифриз.От което идваше и мокрото в мокета "Дупехме" се цял ден,за 20 стотинки сменихме и двата 0-пръстена и всичко се оправи.Той също се беше наплашил от гарнитура на главата,даже си купи някакъв тестер който при "дърпане" на течност от казанчето "може" да се хване дали гарнитурата "надува" с газове охладителната течност.Пак казвам че проблема ти е на 100% идентичен с нашия.Дамо съм ти помогнал.


                            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                            Comment


                            • #15
                              Все си мисля, че не сте диагностицирали проблема правилно! Режима на работа на охладителната система е под НАЛЯГАНЕ, за да се постигне по-висока температура на кипене, така че няма как при работа на двигателя там да смуче въздух, освен при продъжителна работа на малко натоварване предхождано от такова с мръсна газ. Тогава (и при изстиване на двигателя) се получава подналягане и съответно засмукване на въздух. Това обаче НЕ ТРЯБВА да води до образуването на въздушен джоб, защото охладителната система се САМООБЕЗВЪЗДУШАВА. За целта има едно тънко маркуче в горния заден край на разширителния съд, което идва от дроселовата клапа, а там на свой ред идва от главата (на корпуса на термостата най-високия цифуняк, т.е. част от малкия кръг минава през казанчето и по този начин се самообезвъздушава. при мен (като взех колата) отоплението на дроселовата клапа беше запушено. Нека всички, които твърдят, че им се образува въздушен джоб да пипнат това маркуче и ако е студено (при загрял двигател)... Самообезвъздушаването е нещо много важно, защото водата започва да кипи при 100 градуса, но пара се вдига много по рано, т.е. образува се газова фракция, която циркулира с водата. Последствията ги знаете...
                              Last edited by метъл; d.m.y г., 19:30.
                              155, TS, 2.0i, 8V, климатроник, ABS - 92г
                              Още малко толерантност никога не е излишна!

                              Comment

                              Working...
                              X